don't be so pathetic, just open up and sing.

Hej. Noll uppdatering, jag vet. Men jag har inte haft tid helt enkelt, men nu blir det betydligt bättre eftersom att jag slipper skolan i tre veckor. Först blir det två veckor prao på ett färgglatt café med väldens godaste chai latte som jag kommer droga. Sista veckan är det påsklovet var av halva kommer spenderas i London med en superbra vän!
Något kommande inlägg kommer nog handla lite om vad som har hänt under min tysta tid.
Men vad händer nu då? Jag ligger i min soffa och gottar mig bland i trevliga blogga.
Hej. Noll uppdatering, jag vet. Men jag har inte haft tid helt enkelt, men nu blir det betydligt bättre eftersom att jag slipper skolan i tre veckor. Först blir det två veckor prao på ett färgglatt café med väldens godaste chai latte som jag kommer droga. Sista veckan är det påsklovet var av halva kommer spenderas i London med en superbra vän!
Något kommande inlägg kommer nog handla lite om vad som har hänt under min tysta tid.
Men vad händer nu då? Jag ligger i min soffa och gottar mig bland i trevliga blogga. Snart ska jag äta middag på Roya med min familj och deras vänner, det blir nog trevligt. Sen är det någon grej som heter Tonår på EFS där jag ska konfirmera mig. Jag vet inte vad det är och vad man gör men det är i alla fall värt att gå dit, jag får en underskrift i mitt lilla gudstjänsthäfte i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0