jeudi.

Nu har jag sovit och mår mycket bättre!

Annars då Linnea? Jo, jag dricker varm choklad och äter småkakor. Väntar på ett behövligt telefonsamtal från min syster. Har trevliga konversationer på facebook. Har hittat en ny favoritmössa. Sen träffade Saga, Ludvig och Björn på Fröjd idag, det var utomordentligt! Framöver ska jag plugga lite manus (som vi ska ha på lördag) och om jag känner mig riktigt duktig kanske det blir lite SO och franska också.
På tala om Frankrike och Paris så läser jag massa bloggar och tidningar och saknar staden så jag nästan går av. När jag fyller arton, då jävlar.
Och på tala om arton så är det på sista tiden många som trott att jag går på gymnasiet, det tar jag som en komplimang


Kommentarer
Postat av: Nora

:)

Hur är det att bo i luleå, fast vet inte om jag bara hittat på i mitt huvud att du bor där...haha

2011-04-07 @ 20:03:54
URL: http://noralofholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0