radion spelar sång om våren.


bild av mig.

Idag har varit en himla bra dag. Jag har bakat hallongrottor, de blev super. Har torkat borden vid fönstren liiite för länge för att smygtitta på fina gymnasiepojkar som satt i t-shirt i solskenet och drack té. Jag har för första gången träffat Tanja på Fröjd, en sockersöt sjuttonårig flicka som praktiserar där varje onsdag. Vi pratade om massa trevliga och inte lika trevliga saker. Försökte plugga religon på Kulturens hus när jag slutade men mitt undermedvetna visste att det skulle förstöra min fina dag, därför gick det inte alls bra. Jag smygtittade ännu mer på bibliotekspojkar istället. Middagen var gudomlig och solen är rikigt gul på väggarna. Himla bra dag.

Kommentarer
Postat av: annastina

thihi diggar din luftbalong! Tack :D Jeansen kommer nog från bikbok tror jag :)

2011-04-13 @ 21:12:06
URL: http://annastinas.blogg.se/
Postat av: amanda

Vill du veta hur du kan få gratis presentkort på bland annat Nelly.se och H&M? klicka på länken:)

http://www.gratisklader.se/?r=198931

2011-04-14 @ 11:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0