swap!


Igår besökte jag, Saga, hennes lillasyster och mamma Swap, en slags loppis där man lämmnar in sina gamla kläder, allas kläder hängs upp och sen får man ta så många plagg man lämnade in, genom kuponger. Jag hade inga men en snäll tant gav mig sex stycken hon inte behövde, mega! Kom hem med fyra utmärkta klädesplagg och ett par skor, HELT GRATIS! Det bjöds även på fika man själv fick välja hur mycket man ville betala för, av mig fick de lite mynt eftersom att jag inte är världens rikaste, vill även spara så mycket som möjligt till London! Men alla plaggen visar jag senare. Vi träffade Tilde och Stina där också förresten, såååå trevligt eftersom jag inte träffat dem på länge, puss på dem alltså.

Kommentarer
Postat av: linnea

Åh, sådantdär pågår hela tiden i gymnasie skolor här i närheten också! Har inte vågat gå bara, lite feg kanske och ingen att gå med. När du åker hit, och förhoppningsvis träffar mig, så får vi gå på swappar hela tiden! :) <3

2011-04-11 @ 21:36:47
URL: http://pluttenutt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0