swapfynden!


En mycket blå och söt kofta. Lite liten men funkar super uppknäppt!
Den kommer ursprungligen från Topshop, definitivt pluspoäng!
Är förälskad i sömmarna. Känner mig lite som en blåklocka i den. Men det har man väl all rätt att göra när det är vår?
En stilig herrtröja. Kan hända att jag syr upp nedersta kanten.
Märket är Joy boy, ett märke jag inte har någon aning om vad det är. Fint namn i alla fall.
Men det finaste är nästan jeanskragen till de finstickade ränderna, love it.
En puderrosa prickig piffig t-shirt. En P-tröja helt enkelt. Ganska kort och vid men fin ändå.
Ursprunngligen från marimekko. Det gillar jag. Sen är det ju inte fyskam att den är gjord i Finland!
Prickarna vill man liksom bara äta upp. Så söta.
En inomhusjacka, typ. Väldigt väldigt blommig.
Axelvaddar har den också, så bredaxlad blir jag minsann. 80-talet kommer sakta men säkert tillbaka<3
Tyget är världsfint enligt mig. Blommor blommor blommor! Sen är det inte helt tokigt med blänkande svarta knappar.
Till sist har vi de underbara skorna. Lite konstig modell, trånga där fram men glappar i hälen. Jaja, så är det ibland.
Klacken är rejäl, så ska det vara. Sömmarna eller vad det heter är lyxiga tycker jag.
Färgen är perfekt. De är exakt lagom slitna. Ser ut att ha väldigt stora fötter i dem men jag har inget emot fötter.

Så, det var dessa fantastiska ting jag hittade på Swap för exakt noll kronor, helt sjukt.

Kommentarer
Postat av: Liv

Så fina saker! Och skorna var... perfekta i mina ögon :)

2011-04-15 @ 22:49:52
URL: http://liveliness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0