discoskorkänsla.

Igår sjöng jag, Lovisa och Linnéa för lite äldre kvinnor. Men först repade vi. Musiker var Johan och Tomas, sen var Ingela där såklart. Vi repade på Norrbottensmusiken, där jag fick en helt trevlig känsla. Tomas spelade på flygel, Monica Zetterlund hängde på väggarna, det var vacker utsiskt över Luleå, vi sjöng I still haven't found what I looking for trestämmigt och en gul kvällssol lyste in genom fönstren, jag blev liksom bara så glad.
Vi tog lite pauser då vi pratade om livsfrågor och gymnasieval och sånt, jag drack också hundra liter vatten så min hals skulle bli lite gladare. Sen åt vi middag på Roasters som var megagod, och när klockan slog halv nio åkte vi till Hermelinskolan för att underhålla en kvinnoförening. Vi möttes av stearinljus, uppklädda tantvarnings kvinnor, skratt och prat. Vi sjöng och skoja och gjorde lite parodier. Responsen var mycket skratt och applåder. I slutet fick vi stående ovationer och en-gång-till-klappar, inte helt fel. Både vi och dem var väldigt glada, lätt bästa publiken vi har haft.
hela kvällen kändes lite såhär.

Kommentarer
Postat av: mallanfotboll

ÅÅÅ vad roligt för dig! :D

2011-04-11 @ 21:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0