hemma hos mormor.

Min mormor bor i ett stort rött hus i en skog på ett berg. Nu ska ni få se lite hur det är där.
I gästrummet står en stor jordglob. Där sov vi. Eller inte i jordgloben då, i gästrummet. Tänk om man skulle sova i en jordglob? Oh my god. Okej nu spårar jag ur (var uppe lite för sent igår) vi fortsätter:
På nedervåningen finns ett lite hemligt rum. Glasrummet brukar jag kalla det.
Där finns stora vita snäckor.
Och miniatyrhus.
Och glasväggar man kan spelga sig i.
På övervåningen finns massvis med gamla släktfotografier.
Utanför huset finns en stor trädgård som går ihop med skogen. Det finns en näckrosdamm där det simmar omkring blyga guldfiskar.
Och två körsbärsträd. Man får äta hur mycket man vill. Älska körsbär<3

Där spenderar jag minst en vecka varje sommar. Då vet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0