vi går ut och brinner upp i natten och skyller allting på våra fyllehuven. undanflykter och självanklagan jag ser domen i dina ögon. jag ser domen i dina ögon.

Annastinas bild.
Föreställningarna under dagen gick super och kvällen var underbar. Hängde med dessa flickor från början men i slutet på fantastiska underbara makalösa hjärtkrossande håkan hade jag endast Tildes hand på min axel. Tur att hon älskar håkan lika mycket jag så våra hjärtan kan krossas tillsammans.
Träffade dundertrevliga människor av en slump också! Ni vet såna där som man tänker lite på ibland men som man inte riktigt känner och sen står man bara där och kramas. Fint.

Idag har jag första sovmorgonen på länge. Det firar jag med att göra ingenting. Så. Himla. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0