"Vi måste vara på vår vakt mot de senila småflickorna i våra hjärtan"

I Stockholm gick jag, Anna och Sofia på teater en kväll. Det blev "Idlaflickorna" på Dramaten.
Idlaflickorna<p>Stina Ekblad och Ylva Ekblad</p> <p>Fotograf: Sören Vilks</p>
Idlaflickorna<p>Ylva Ekblad och Stina Ekblad</p> <p>Fotograf: Sören Vilks</p>
Oerhört fin och skör. Och rolig var den också. Jag var förmodligen den enda under tjugo, och om inte Sofia och Anna varit där hade gränsen varit fyrtiofem tror jag. Och det är ju konstigt, så bra som den var!

Kommentarer
Postat av: saga

sv: jag åker nog hem imorgonkväll. eller onsdag morgon. vet inte riktigt, imorgon packar jag nog väskan iallafall. sen får vi se

2011-08-08 @ 22:44:49
URL: http://liteknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0