en lördag hipp som happ.

Jag började dagen med en mumsig frukost, hjortronsylt in my 

Den fick såklart ätas i de finaste kopparna och skålarna. Den gula i bakrunden är en födelsedagspresent och lika så tégrejen med den söta tekannan (vad heter det egentligen?)

Sen blev det en dusch med mitt nya blondschampo (även fast jag inte riktigt är helt fullt blond), som också är en födelsedagspresent. Nu luktar mitt hår aprikos, det är trevligt.
Sen gick jag till stan med Linnéa. Det var plusgrader och solen sken och jag tänkte att nu, nu kommer våren.
Vi gick till Naturkompaniet, där jag köpte kanske världens bästa väska. Äntligen!
Efter ett tag gick vi och åt lunch på Fröjd Mat och Kaffe, där jag förövrigt ska praoa i april. Vi lyxade till det med fika också, här är min chokladgrej med hallon i, mums säger jag.
Och Linnéa hade rymd-naglar. På tala om rymd så var det värsta fina utställningen där med fina bilder med en flicka som hade ett hästhuvud med lite rymd omkring typ, gå dit och kolla.
Vi gick på Scorett där Linnéa blev trött och satte sig ner på golvet. Då kom det två gubbar som hummade "Där sitter du" och log lite, trevligt.
Där hittade jag de perfekta conversen. De hade den där gräddrosa färgen man bara vill äta upp.
Blev lite förtvivlad, för jag visste inte hur jag skulle kunna överleva om jag inte köpte dem. Men sen när jag kom hem och berättade om dem för mamma sa hon att hon kunde köpa dem! (vi hade faktiskt prata om det innan så tro inte att jag är en bortsämd unge, jag kan ju säga att vi har en tjock-teve om det förklarar mer)

Som sagt, jag for hem och lyssnade lite på Håkan, en till födelsedagspresent.
Och kollade lite fina bloggar, bland annat Sandras.
Mot kvällen åkte jag till Johanna. Å, helt söt bild på henne!
Malin och Stina var också där.
Och jag såklart.
Vi delade på ett GB-klassiker paket och två påsar snacks. Jag hade inte nyttiga dagen igår om man säger så.
Vi var seriösa och jätteoseriösa och mot slutet lite övertrötta, då det kan sluta såhär.
Tove kom också lite senare, men hon kom inte med på någon bild.

Mycket trevlig dag. När vi gick hem från stan konstaterade jag och Linnéa att våra liv är jättebra. Vi pratade om London och solen sken och jag var lyckligast i världen!

Kommentarer
Postat av: linnea

HEJ! ville mest säga att din blogg är otroligt fin!

Jag har en fråga också, haha vart är det du håller hus i sverige? Alltså, lite enklare vart bor du? (om du vill svara förstås haha :P

Men ändå, fin fin blogg, nu lägger jag till dig i mina favoriter!

2011-02-27 @ 22:31:35
URL: http://pluttenutt.wordpress.com
Postat av: Frida

HJORTRONSYLT :D <3

2011-02-28 @ 18:45:12
URL: http://phridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0