fem händelser.

Ikväll har jag dansat aerobic, det var megakul! Känner mig duktig och glad.
Idag var det två älgar på vår skola, helt söta <3
Har haft franskaprov idag, jag vet inte riktigt hur det gick.
Jag har börjat lyssna på Laura Veirs, hon verkar vara fin.
Har fått reda på att min vän ska praoa på Sushibar som ligger mittemot mitt prao-café så vi kan vinka till varandra genom fönstrerna. Det blir trevligt.
Känner för att baka våriga cupcakes.
Linnéa: Kan du länka den där bra sidan du använder iställlet för listentoyoutube? Puss på dig förresten.

Kommentarer
Postat av: annastina

Tjena! Du har du den där bilden på mig, dig och Lollo när vi var på vårat första disco? :)

Isf kan du skicka eller lägga upp den då?

2011-02-25 @ 19:11:00
URL: http://annastinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0