I´ve heard that Sarah said to Maria that Oskar and Fredrik found out that Julia and Tommy was trying to see through that Josefine and Annika

Grattis till sportlovet Linnea!
Tack tack.

Idag trodde jag att det kanske var lite vår så min marinblå kappa fick åka på, märkte senare att det inte alls var vår. Men när jag kom hem låtsades jag det i alla fall genom att sörpla nudelsoppa och lyssna på bästa vårskivan jag bränt själv, kalas!
Jag har inga planer för kvällen så om någon som inte heller har det eller har det som vill ha lite sällskap - i så fall kan ju ni ta kontakt med mig.
Tumblr_lfbenyhekl1qb0cf1o1_500_large
Nu är Ludvig i Los Angeles. Bara liiite avundsjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0