vår.

Känns som att dagarna bara går fram och tillbaka och upp och ner och är helt likadana. Om bara våren kunde komma snart skulle allt bli så mycket bättre, så himla mycket bättre. Vi kollar på lite bilder från förra våren.
Någon solig dag när jag var jättepepp.
Jag, Malin och Stina hade piknik vid en fin kanal.
Jag, Stina och Johanna hade trevligt på en strand med snacks och filtar.
Vårpromenad med Malin och Malin.
Barfota.
Första mjukglassen med Tilde och Stina. Och jag hade solglasögon.
Famlijen solade sig på ett trevligt café i Skara.
Här är förra vårens musik.
Salem Al Fakir – Astronaut
Salem Al Fakir – Keep On Walking
Kent – Gravitation
Carolina Wallin Pérez – Pärlor

Och här är lite av årets vårmusik.
Säkert – Isarna
Ludwig Bell – Jag är en idiot
Detektivbyrån – En Annan Typ Av Disco
Håkan Hellström – Shelley

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0