Här kommer resten av julklapparna jag fått, fint.


Monkisockar.
Fick överta min systers underbara skor! Tyvärr är det lite trånga men det får gå ändå.
Muminörngott.
Vem ska trösta knyttet?
Hur gick det sen?
Fick andra böcker också, som dessa.
Fina gröna örhängen i en fin ask.
Kanske världens finaste tändsticksask.
Muminskål.
Massa bra presentkort, och ytterligare massa lösa pengar. Oj oj oj.
Mumintavla.
Och kanske en av de bästa presenterna. Å Håkan<3 Jag måste bara visa lite fint innehåll för er!
Å.
Har också fått lite bra pennor och ett skrivblock.

Jag är så himla nöjd med julklapparna. Här är julklapparna från vännerna om ni är intresserade. Hej och hå. Jag vet som inte riktigt var jag ska önska mig i födelsedagspresent nu, det är ju bara nitton dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: josefin

åh, hej!! självklart kommer jag ihåg dig! sånna fina grejer du fick i julklapp, muminsaker och håkansaker! inte tokigt. jag fick också håkan boken. hoppas du har det superbra! hur går det med musiken och så? kram!!

2011-01-16 @ 17:30:57
URL: http://singinglalala.blogg.se/
Postat av: malin e

du verkar gilla mumin! so do I!

2011-01-16 @ 19:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0