Sandy, Sandy, why-yi-yi-yi-yi

Nu är den nya designen framme, äntligen. 

Hunk-kalaset hos Stina var mycket trevligt. Det blev inte så mycket bilder. Och jag hade nästan glömt hur f*cking bra Inception är! Gosh alltså. Sen blev vi som vanligt kära i Johnny Depp när vi såg Chocolat, Grease hade jag inte sett på år och dar och jag hade nästan glömt bort hur härligt töntiga de är. Å. Vi var för okänslosamma för att se Titanic så vi gjorde inte det. Bra kväll i alla fall.
Saga, du får filmen nästa gång vi ses.

Kommentarer
Postat av: saga

det är lugnt, jag kan den utantill ändå. har sett det minst 27 gånger, bakåt och framåt, spolat tillbaka, pausat, spolat fram. den är fin.

2011-01-16 @ 16:38:24
URL: http://liteknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0