tillsammans.

Jo, jag har ju inte riktigt berättat. 

Från den tjugofjärde januari till sjätte februari kommer jag, Linnéa, Lovisa och Frida åka på turné, med Tillsammans (länken är från en gammal föreställning så ni inte blir förvirrade, men konceptet är detsamma) Det blir trevligt och jobbigt. Denna föreställning tar så mycket på krafterna. När vi gjort den förut och repat har jag varit så otrevlig mot mina föräldrar för man blir så trött. Så jag vet inte riktigt hur det kommer bli med två veckor, men det löser sig nog. Så nu ska jag läsa manus och sedan räkna matte. Jag är lite bekymrad över att jag kommer missa så mycket i skolan. Och nästan alla prov är när vi är borta. Himla. Men det får gå på något vis. 

Nu vet ni i alla fall.

Kommentarer
Postat av: frida

Snälla kan inte du göra ett videoinlägg när du sjunger? skulle vara grymt fint :')

2011-01-16 @ 19:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0