Vi är på mini-trip i Finland: "Vad betyder Kemi? Det står lite överallt"

Jag är hemma. Lite grann. Imorgon är jag ledig, skönt. På söndag spelar vi på Kulturens hus, kom om ni behöver piggas upp. Det bjuds bland annat på blommig korv och en lektion om var man egentligen befinner sig.

Nu har vi varit i Kalix, Haparanda, Jokkmokk och Gällivare. Det var mest snälla barn. 
Vårat lilla gäng är fantastiskt. Jag blir alldeles lycklig. Vi har helt kul, det är inte självklart. Och Martin (ljudtekniker) Patrik (Gitarrist) och Gustav (Pianist) kommer nog på top tio-listan av de roligaste människor jag känner.
Jag är trött och glad och lyssnar på Vid protesfabrikens stängsel, fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0