against the walls, against your rules, against your skin.

Tumblr_llywebml8y1qzr98mo1_500_large
Idag vaknade jag upp och tänkte nej. Jag vill inte kliva upp. Jag vill inte äta dyra räkmackor på något blåsigt och kallt turistställe med massa brittiska tanter man måste vara trevlig och säga lovely till. Jag vill inte. Jag vill inte äta någon bränd grillad fisk till middag vid den där riktigt smutisga dammen där det alltid är kallt. Nej.

Men jag gjorde det och det blev en fin dag. Tanterna var gulliga och fisken utsökt.
Nyss spontanringde Fred och nu lyssnar jag på To kingdom come - Passion Pit.
Dröm fina drömmar om han eller hon du kanske är lite kär i, bara lite. Det ska jag göra.


Kommentarer
Postat av: KlaraSimonsen ☆

Riktigt bra blogg! Hur är det med dig? =)

2011-07-13 @ 15:00:21
URL: http://klarasimonsen.blogg.se/
Postat av: KlaraSimonsen ☆

-Okej, hoppas det reder sig!



Gud, vad roligt! :D

Har ni bestämt något vad ni ska göra? =)

2011-07-14 @ 12:11:04
URL: http://klarasimonsen.blogg.se/
Postat av: yasmine

Klart jag har facebook :)

heter yasmine rudolfsson där och har en bild på håkan :)

2011-07-14 @ 20:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0