avslutningsgudstjänst och tårtkalas!

Det var fint att se alla igen. Här är Olle och Felix.
Maja och Fanny.
Jag hade på mig bästa Kling-jackan<3
Som minne skrev alla allas namn på allas armar. Var mycket försiktig när jag dushade i morse.
Ulrica. Typ världens underbaraste och klokaste och snällaste människa.
Gudstjänsten var tummen upp!
Vi sjöng som vi brukar och trummade.
Sen satte sig alla i gräset och åt tårta. Världens största picknick!
Sen hade vi egen avslutning i kapellet med endast familjerna. Ledarna rockade eller vad man säger för oss, de var awesome!
The Fabianz spelade Fabian också<3
Sen var det diplom och presentutdelning från ledarna.
Många kramar blev det.
Sen samlades vi för en riktigt ordentlig dubbel kramring. Benjamin och Anna.
Maria, musikledaren. Typ bäst i världen.
Det var sorgligt men ändå fint.

Nu är det slut. Idag är första dagen som inte ingår i lägret. Usch usch usch. Men vi kommer träffas i alla fall. Det vet jag.
Men dessa tre veckor har varit en fantastisk upplevelse. Alla har haft konstant smutsiga fötter men ingen bryr sig. Vi tjejer har inte haft smink men ingen bryr sig. Alla har varit svettiga och äckliga men ingen bryr sig. För att alla är det i alla fall och vi har ändå kramat varandra och haft fötterna på bordet och spelat volleyboll utan regler för ingen bryr sig. Läger alltså, vilken grej<3

Kommentarer
Postat av: maja thurfjell

åh kommer sakna det här så mycket <3

2011-07-05 @ 18:27:01
URL: http://mmmajat.blogg.se/
Postat av: Sofia

hojja, det är nästan så att jag ångrar att jag hoppade av när jag ser dina fina bilder!

2011-07-05 @ 21:25:24
URL: http://sofiaizabelle.blogg.se/
Postat av: Agnes

Åh vilken blogg du har Linnea! Galet bra, fin och allt. Konfan verkar ha varit fantastiskt bra, nästan lika bra som våran :). Hoppas du har en fin sommar! Var kul att ses på Valborg, Emma är bättre på att höra av sig som du märker ;). Men hoppas vi ses någon gång! Kramkram.

2011-07-11 @ 21:39:56
URL: http://agnesworld.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0