film är bäst på bio.

På senaste tiden har jag sett rätt mycket film och det är ju en av mina favoritsysslor. Här är fyra av dem:
Burlesque. Jag och Sofia hyrde den och jag kunde inte få nog av allt glitter!
Blev såklart lite kär i Jack också. Men en superbra film. Se den, fast det har väl alla redan gjort.
Hanna. Asbra! Det var mina vänner som tvingade mig med mig till biografen på Sergelstorg. Jag brukar inte gilla filmer med pistoler och sånt där, eller ja. Jag vågar inte, hehe.
Men den var verkligen helt stört bra. Liiite för spännande för mig så Tilde skrattade åt mig ungefär hela filmen men i alla falll. Soundtracket var det bästa någonsin trots att slutet var sådär. Men se se se!
Kronjuvelerna. Såg den med syster och moder på Saga i Sockholm. Ganska tungsint och lite förvirrande men ändå bra. Och Björn gjorde ju hela filmen, man måste bara älska honom efter man har sett den! Något annat är förmodligen omöjligt.
Och om det inte räckte med en bra kille var en av bröderna Skarsgård med, då kan det ju inte bli dåligt! Tuperade frisyrer och tjock eyeliner är bara en bonus.
Hannah med H. Svenskt drama säger jag bara<3 Men på riktigt, en riktigt bra film. Basserad på Per Nilssons bok Ett annat sätt att vara ung. Boken är bättre en filmen så läs den fast filmen är också mycket sevärd!
Jag och Sofia hyrde den igår. Det kanske bästa med den är att den inte är förutsägbar. Handlingen har nog aldrig kommit upp tidigare. Nyskapande trots att den är från 2003 och alla har rätt fula kläder på sig.

Kommentarer
Postat av: the crew

cam gigandet (han som kör motorcykeln på bilden till burlesque) är ju inte lite snygg asså, och inte joel kinnaman heller! dreggel ..

2011-07-24 @ 18:07:10
Postat av: tilde

fast den var ju inte på sergelstorg. men filmen var suverän.

2011-07-24 @ 22:54:42
URL: http://unicornia.blogg.se/
Postat av: emilia

Svar:

alla små bekymmer känns så jävla oviktiga och jag vill bara gråta. skäms över att jag tyckt synd om mig själv vid onödiga tillfällen och att jag tyckt att småsaker har varit tragedier.

2011-07-25 @ 00:20:28
URL: http://www.emilia10000.blogspot.com
Postat av: emilia

Svar:

alla små bekymmer känns så jävla oviktiga och jag vill bara gråta. skäms över att jag tyckt synd om mig själv vid onödiga tillfällen och att jag tyckt att småsaker har varit tragedier.

2011-07-25 @ 00:38:28
URL: http://www.emilia10000.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0