whose side are you on? what side is this anyways? put down your sword and crown. come lay with me on the ground.

Img_4581-500px_62201608_large
Idag var tanken Ikea och sedan Liseberg. Tyvärr ösregnade det och gör det fortfarande. Utmärkt Ikea-väder, kasst Liseberg-väder. Därför blev bara den första tanken genomförd. Som tröst köpte jag och mamma ton med supergodis och en hyrde en mysig film. Nu får jag läsa fina kommentarer och lyssna på den bästa musiken, så kvällen blev inte förstöd. Förhoppningsvis lever jag nästa år och kan gå då.


Kommentarer
Postat av: tilde

godis godis godis, alla älskar godis. godis är bäst i världen, hur kunde jag leva utan godis.

^en sång jag ska spela in, den kommer på nya plattan "i hate monkeys"

2011-07-14 @ 22:10:34
URL: http://unicornia.blogg.se/
Postat av: KlaraSimonsen ☆

-Haha, roligt! ;D



Vad ska du göra idag? =)

2011-07-15 @ 10:31:15
URL: http://klarasimonsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0