byxmönster.

Ett par prickiga shorts från Bikbok är nu mina, de blir super till sommaren. Kostade för mig endast hundranittionio men egentligen är priset tvåhundrafemtio.
Har även fått hem ett par chinos i brevlådan från Ellos, som jag verkligen inte burkar tycka om. Väntar också på en superfin bikiniöverdel. Men i alla fall, för mig kostade de nittionio men ordinarie pris var nog hundranittionio tror jag.

Jag som har varit så anti byxor har kommit in i något slags byxmönster. Ska förmodligen köpa ett par bekväma med fint mönster från h&m också. Byxor, kanske inte helt fel ändå. Men ändå. Klänning in my heart forever.

Kommentarer
Postat av: Malin Forsberg

Jag har också beställt en bikiniöverdel från Ellos, en blommig! :)

2011-03-27 @ 21:52:15
URL: http://maaaliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0