earth hour.

Trots att lördagskvällen verkade bli deppig slutade den mycket bra när Tilde kom som räddaren i nöden. Vi satt mest bland stearinljusen, pratade om festivaler (som vi blev astaggade på!) och åt bullar. Så himla mysigt.
I morgon har jag lite och stå i, så ni vet.
I natt ställs klockan fram till sommartid (pepp pepp pepp!) fast det betyder att jag får sova en timme för lite, så därför ska jag säga godnatt min skatt, sov got igelkott, kram kram kravbanan (den sista kom jag på själv, kanske inte så jätterimmig men lite lustig och miljövänlig i alla fall)

Kommentarer
Postat av: ebba

Det gör inget att du ställer frågor det är ju bara kul! :D jag bor inne i stan men går på kråkbergsskolan i sunderbyn. Jag bodde där förut och när jag flyttade in till stan så ville jag inte börja på en ny skola. Vilken skola går du på? :)

2011-03-27 @ 08:37:04
URL: http://fotoebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0