ni hoppades ypperligt!

Oj vad ni hoppades, för till hösten kommer min syster gå den treåriga teaterutbildningen i Göteborg! Teaterhögskolan alltså, det är stort. Egentligen är det omöjligt. 1% kommer in. Jag tänker såhär: Man är dödligt sjuk. Det är 1% chans att man överlever. Sofia överlevde.
Jag är världens stoltaste. Nu är hon snart en riktig skådespelerska. Jag avgudar henne. Och tänkt vad bra, nu vet jag var jag kommer spendera mina lov tre år framåt! Det kommer bli så perfekt, så kan jag hälsa på mormor samtidigt. Det här kommer jag leva på hela våren, säger min mamma. Det kommer jag också göra. Å.
Tack för att ni hoppades. De lönade sig.
Så om ni ser Sofia Landström på scenen någongång, så kan ni ju tänka att ni kanske var en liten del till att hon står där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0