premiär.

Först åt jag och familjen lite asiatiskt. Mina stekta nudlar med kyckling och ägg var inte helt fel.
Sen begav vi oss till Norrbottensteatern där det först var mingel och sedan filmvisning. Jag hade sett filmen innan men blev ändå lite rörd, men annars log jag nog mest hela filmen igenom. När den var slut fick vi tjejer som medverkade blommor, tack så mycket.
Sen blev det mer mingel och många kramar. Bland annat med Lovisa, bilden är tagen från Annastina

Tjejer Typ Tolv fick förresten fyra Kurirer, super! Läs mer här.

P.S. Filmen kommer inte visas på SVT2 på söndag utan det blir senare i vår, men jag skriver när jag vet.

Kommentarer
Postat av: tilde

där är ju jag! hej och hå!

2011-03-09 @ 19:52:49
URL: http://unicornia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0