och du höll mer än allt du lovade.

Idag har jag varit så himla glad! Bilden är lite ledsen men det är jag verkligen inte.
Det regnade när jag cyklade till skolan, men jag var så himla glad så det gjorde ingenting. Jag fick mvg på min asjobbiga so-uppgift. På kören sjöng vi nostalgilåtar från typ femman och efter skolan cyklade jag och tilde till skurholmens secondhandaffär där det fanns världens vackraste brudklänningar så vi ville gifta oss med det samma! Sen for vi vidare till stan där det fanns lite andra männiksor också.
Jag har ätit kanske världens godaste oxfilépasta från Harnet och ikväll ska jag träffa malin och johanna, det var helt länge sen! Så himla bra dag alltså. 

Men i alla fall, dagens looki.
Kofta - Stina Jakobsson som egentligen är mammas.
Linne - H&M.
Kjol - Cubus.
Strumpbyxorna vet jag inte, vet aldrig det.
Skor - converse från Scorett.

Folk tjatar om att du är det vår och man inte ska ha svart. Men jag gillar svart. Dess utom älskar jag såna outfits där skorna gör jobbet, som mina rosa converse til exempel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0