and pray for a storm to scrub this dirt away.

Finaste textraden du vet just nu?
Har stått i regnet så länge att jag börjat krympa.
Sorgligaste låten du vet?
Måste hålla med Tilde och säga Anna Ternheims My heart still beats for you.

Bästa låten?
Jag har varit i alla städer med Håkan Hellström.
Artister du lyssnar mycket på?
Veronica Maggio, Säkert!, Håkan Hellström, First aid kit, Oskar Linnros, Maia Hirasawa, Regina Spektor, Detektivbyrån. Ja, listan kan göras lång.

Värsta låten?
Tycker all amerikansk rapp är dålig.
Bästa kärlekslåten?
Oj vad svårt. Kanske Mattis and Maia med Maia Hirasawa.
En låt du vill ha med på ditt livs soundtrack?
Också dödssvårt men Breaking up with god med The Ark skulle väl vara fantastiskt.
Och slutligen, en låt som betyder mycket för dig?
Ingen tvekan: Anyone else but you med The moldy peaches.
Listan tagen från den finaste Tilden jag känner.

Kommentarer
Postat av: tilde

anyone else but you <3

2011-05-29 @ 00:19:40
URL: http://unicornia.blogg.se/
Postat av: Amanda Jonsson

Hej. Jag tror inte att mina kommenterarer kom fram inatt. Men jag tänkte bara säga att jag tycker om din blogg så himla mycket för den är sååå bra och du skriver så fint och allt.

2011-05-29 @ 17:23:40
URL: http://ajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0