en enda sak är givet, du bär min luft i ditt bröst.

Idag fotar jag min systeryster ännu lite mer. Spelar lite musik. Duschar riktigt varmt och länge. Luktar hasselnötter. Har på mig min nya tröja. Städar lite och om jag hade varit kaffeälskare hade jag säkert druckigt kaffe.
Om en timme ska jag fika med några fina. Nu peppar jag Lars Winnerbäck-mässa ikväll med hans underbara verk på spotify. Det är ganska knäppt, andra människor kommer spela hans låtar i domkyrkan utan att han själv är där. Men det blir säkert jättebra, eftersom några musiker från Allsköns Orkester är med. Några polare från Mittpunkt-lägret skulle nog också komma, blir fint att träffa dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0