en lördag genom telefonen.

Tar på mig min nya tröja från Indiska och beger mig till Fanny.
Där det var brunch! American pancakes, nybakat bröd, smoothie, choklad/havregryns-kakor och vindruvor. Det där borde man verkligen göra oftare.
Efter det hängde vi i Fannys säng. Maja var också med, det glömde jag säga.
Tiden blev eftermiddag medan vädret tyckte det blev natt så jag gick hem i höstruskmörkret. Telefonen fick slumpa musiken som bjöd på allt från Detektivbyrån till David Bowie. Älskar att promenera när det inte är folk ute, då kan man sjunga med hur högt man vill.
Kom hem och bloggade lite.
Åt middag och hängde på spotify.
Tog bussen in till stan, träffade Stina, pratade med henne, skildes åt för att gå till biografen för att se Tintin med Benjamin.
Jag tyckte den var bra men det tyckte inte han så vi diskuterade det och mycket annat resten av natten.

Det här var första lördagen, tycker den platsade in rätt bra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0