hej här kommer en lista.

Jag har insett att min nästa kyss: kommer bli min första riktiga.
Det är charmigt när han: säger smarta genomtänkta saker.
Jag tänder på: handleder, nyckelben och ärliget.
Kärlek är: det bästa, även fast det många gånger är det värsta.
Tre saker med hösten jag tycker om: sena novemberkvällar på bussen, halsdukar inomhus och stjärnklara nätter.
Tre saker med hösten jag avskyr: att vara blöt, försenade bussar och höstdepressionen man inte kan undvika.
När jag lagar mat: med mina vänner har vi lagat pasta carbonara två gånger, båda blev misslyckade. Sist testade vi lasagne, blev asgod!
Om jag var ett djur skulle jag vara: järv, det sa jag bara för att säga något på ledarutbildningen. Tycker det alltid är lika svårt att svara på den frågan. Tilde gav rådjur som förslag en gång, då blev jag himla glad!

Om jag var en stad skulle jag vara: Paris. Herre min skapare alltså.
Jag kommer alltid vara: svag för svenskt drama.
Det finaste som finns är: människor man älskar och fina barndomsminnen man inte glömmer bort.
Gamla männsikor: luktar som röda korset, har fördomar men är oftast jättetrevliga! Sen vet de nog mer än vad de berättar. Lite hemlighetsfulla.

Bebisar är: min mammas längtan. Tycker nästan lite synd om henne, när hennes döttrar ska bli skådespelare och musiker. Inga barnbarn där på ett tag, sorry sorry morsan.
Min mobiltelefon är: en stor, platt, lätt grej som jag änvänder varje dag, tycker om den.
När jag bakar så bakar jag: med lite mer kakao än i receptet.
Sist jag grät var:
några kvällar sedan tror jag. Fast jag grät inte riktigt, det var mer sådär att man var lite känslig och så började någon känslosamlåt spelas på spotify och så hade just han gjort en statusuppdatering och då blev man lite svart runt ögonen.

Den bästa känslan är: extrem lycka.
Idag har jag: planerat en vegetarisk paj och fikat med alva och sen några andra på t.a.
I morgon kommer jag: simma och träffa två fina tjejer. Vi har tänkt oss egenlagad middag, idol och allmänt fredagshäng. Blir superbra.

Listan kommer från fina emma.

Kommentarer
Postat av: stina

alltså tack linnea, du vet att jag suger på att ta emot beröm men ja, tack!



älskar förresten hur du beskriver gamla människor! min farmor var exakt så! :D

2011-10-21 @ 15:20:58
URL: http://stinabloggar.blogg.se/
Postat av: emelie

fin lista!

2011-11-01 @ 16:39:30
URL: http://primadonnajordgubbssylt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0