augusti.


Augusti började med jobb jobb jobb inför kalaset.
Efter fem dagars slit och släng var det föreställning.
Samtidigt som jag lärde känna nya trevliga människor. Som Erik till exempel.
Och Filip som jag var konferencier för kalastalang med. Vi ser rätt skeptiska ut på bilden, vi var definitivt gladare under dagen och veckan. Fast lite irriterade när inte manusskrivandet gick som man ville.
Samma kväll träffade jag fina tjejer.
Såg på bästa håkan med Tilde. Läs mer här.
Kvällen därpå hängde jag med de nyfunna vännerna plus Lovisa plus Caroline. Var världens modigaste och åkte Batman också. Stört kul var det.
Någonstans i mitten av denna månad hade jag picknick med Stockholmspolarna.
Sen blev det Musikens Makt med en härlig blandning människor.
Pepp!
Vi såg på Magnus Ekelund och Stålet. Riktigt bra var det.
Sen blev det kväll och den var också fin.

Senare i augusti började skolan, Josefine fyllde år och en del andra saker.
Jaja, det var min sommar. Bästa hittills av femton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0