juli.

Juli började med en konfirmation.
Och dubbel kramring dagen efter. Kändes hemskt och tomt men lite fint. Återträff i oktober <3
Sen tog jag tåget till Göteborg.
Där gjorde jag många trevliga saker. Till exempel promenera med Fred i Slottsskogen.
Drack Latte macciato på Le Petit Café.
Och vandrade bland släta klippor och höga träd med mamma.
Efter några dagar bar det iväg till Stockholm igen.
Där åt jag pizza på min systers balkong.
Gick på Hur gick det sen?-utställning med henne. Superfint, man liksom vandrade i boken.
På kvällen blev det födelsedagsmiddag med hennes fina vänner.
Efter ett par dagar med två tredjedelar av min familj träffade fyra superduperpolare på Kungsgatan.
Vi drömde om sånahär skor.
Fikade på söder.
Myste på kvällarna i den fina lägenheten.
Levde livet helt enkelt.
Efter de fantastiska dagarna letade jag reda på min syster igen. En dag åkte vi båt till Vaxholm, där fikade vi och skrev brev.
Sen kom jag tillbaka till Luleå. Fast då åkte jag nästan direkt till grannstaden för att titta på Veronica Maggio.
Och på The Ark. Dog tusen gånger om.

Det var juli. Snart kommer sista sommarmånaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0