vargar, svarta kläder och en fundering.

Igår var det kvällsöppet på stan, mycket trevligt! Hängde mest med tilde men lite med två malisar och en julia också. Köpte svarta och vita kläder, tråkigt men bra. Tittade på vargar i skyltfönster och läskiga fjärilsänglar som dansade.
På tala om sånt så ska ju malin ha maskerad på lördag. Temat är filmkaraktärer och jag har ingen ingen ingen aning om vem eller vad jag ska vara. Det finns ju så mycket, men ändå så lite. Om ni har några förslag får ni gärna kommentera, för det är liksom bara två dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag tycker du borde vara en avatar, för det är så kul att sminka sig blå, eller kanske den lilla sjöjungfrun, eller typ alice i twiligt, du är rätt lik henne faktiskt ;) <3

2011-09-29 @ 22:30:21
URL: http://barfotabarnet.wordpress.com
Postat av: saga

jag är pepp på middag på söndag!

haha, vad roligt det hade varit om du klädde ut dig till lisbeth salander från millenium-filmerna :):)

det hejar då jag på!

2011-09-30 @ 16:55:39
URL: http://liteknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0