jag vet hur ont det gör när hoppet dör.

Det enda som tar upp mitt fokus just nu är musik spets. Denna vecka får jag veta om jag kommer in eller inte och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Kommer ju bli totalt förstörd hur det än blir (om jag kommer in så är det ändå flera jag känner som inte kommer göra det). Även fast jag ställer in mig på ett nej, "det är ju bara tre år", så går det ju inte att undvika.

Matte nationella kan ju gömma sig under täcket, det enda jag måste fokucera på just nu är att andas som normala människor. Hundra koppar grönt té skadar inte heller.

Kommentarer
Postat av: josefin

finns inget värre än att vänta på besked om sånt man vill bara hur mycket som helst!!! håller tummarna supermycket för att det går vägen!

2012-04-24 @ 22:51:49
URL: http://apelsinjos.blogspot.com
Postat av: Anna Maria Hutri

Hej Linnea, jag tycker att du har jättefina bilder på din blogg. Det blir kul att se fler!

Jag bor i Helsingfors i Finland och är filmregissör och manusförfattare. Jag har två barn Saima 7 år och Hugo 1,5 år.

Jag sände dig en vänförfrågan på facebook men man kunde inte sända meddelanden där så därför sätter jag det här istället.

Hoppas du hör av dig.

hälsningar,



Anna Maria

2012-04-25 @ 12:00:34
Postat av: Sofia

Lycka till!

2012-04-25 @ 14:56:16
URL: http://sofiawu.blogg.se/
Postat av: Agnes

ÅÅÅÅH BBBBBBBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Vem är den här spännande Anna-Maria har ni pratat än?! DAMN GÖRL JO GONNA BI BIG FINNISH MOVIESTAR!<3

2012-04-27 @ 23:07:20
URL: http://agnesmatilda.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0