ibland så blundar man hårt. kanske man bett om något gott. jag vet då inte hur man ber men var det en bön så bad jag för oss.

min systeryster har varit här i helgen.
vi har lyssnat på damien rice pratat patriarkat ätit glass dansat i köket skapat smycken av rönnbär brottats i sängen bytt koftor klippt hår och skrattat sönder magen. ungefär.
nu är hon på tåget på väg till göteborg för att fortsätta bli skådespelerska och det känns ganska lugnt den här gången, även fast jag inte vet när vi träffas nästa gång.  

Kommentarer
Postat av: Josefin

Tack! det är fantastiskt faktiskt! trivs så himla bra!!! hur känns din nya skola? puss på dig!

Svar: FANTASTISKT! min skola är också bra, men jag tror allt måste komma igång lite mer bara.
Linnea

2012-08-29 @ 14:36:26
URL: http://apelsinjos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0