onsdag.

jag såg de här byxorna. tänkte herregud vad snygga. jag provade de här byxorna. tänkte herregud vad snygga. funderade på de här byxorna. tänkte herregud jag som bara har kjol inte kan väl jag ha såna här. funderade ännu mer på de här byxorna. tänkte herregud varför inte? köpte de här byxorna!
detta senaste inköp kommer från monki. tröjan från carlings. jackan köpte jag på cheap monday- rean på weekday i göteborg. halsbandet är gina tricot (måste erkänna att de har riktigt fina smycken faktiskt) och skorna är ju converse.
 
förutom att se ut så här hela dagen så utforskade jag, jennie och josefine skolbiblioteket och diskuterade på svenskan. jag och linnea pratade om beyond retro och på lunchen fick jag veta att filips och benjamin/diddleys band kommer spela på lördagsrock samtidigt, lär bli magiskt. 
åh mina nya classmates är bara bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0