peace and love engångskameran.


det blev inte så många bilder som blev bra men det spelar ingen roll. bara tanken på peace and love igen är ju gåshud och pirr och extrema lyckokänslor så jag vet inte vad.
emma och moa i långkjol på trappa utanför willys som livnärde oss.
ultimata campingklädseln, gick knappt att ha på sig något annat.
i väntan på björnstammen (?) eller något annat fantastiskt band. 
dålig bild från världens finaste park som var mycket mysigare än vad den ser ut.
moa och jag som var pepp på festivalkvällen.
veronica maggio som var såååå mycket bättre än sist jag såg henne.
moa och emma som blev trötta i benen efter konsertdans.
och här är alla fina gällivareflickor som jag åkte till borlänge och spenderade sommarens bästa dagar med. moa, ellenor, evelina, emma och hanna. 
tack för att ni är bäst och att peace and love blev bäst tack vare er. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0