en sak har vi gemensamt, varken du eller jag står ut med mig eller mitt sätt.

miniturnén till älsvbyn samt föreställningarna där gick mycket bra, trots känslan av spikar i halsen och sömn i kroppen hela tiden. ensamblen är den finaste i världshistorien och jag tycker om alla människor så fruktansvärt mycket.
i torsdags var jag mest trött och det var julshow i skolan. maxade med kompisar, köpte julklappar på röda korset och gosade med systeryster.
igår alltså fredag var sista sista dagen. dagen började med den årliga kantaten som var mycket vacker, denna följdes av lärarrock som var bäst och sorglig för tre musiklärare får inte jobba kvar så jag känner ungefär fuck the system över det. efter det domedagsfikade jag med estetare på take away eftersom det nu har stängt vilket är supersorligt pga luleås bästa fik.
och så plötsligt blev det dan före dan före dopparedan, jag har haft spelning tillsammns med tree things på krokodil att gå ut är idag som att rensa hela kroppen på känslor och annat skräp genom den friska och genomträngade kylan. 
nu lyssnar jag på the ark och måste måla julklappar.
hoppas att livet är bra mina lovers.
kyssar osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0