den sextonde födelsedagen.

Vaknade av traditionell födelsedagssång med bricka och presenter på sängen.
Det tackades och kramades och sen gick jag upp och läste DN.
Sen bjöd jag några favoriter på födelsedagsbrunch!
Stina.
Saga och Ludvig och muminté.
Sen slogs luleå och piteå samman och hamnade i boden. Här är Filip med utdragen och suddig lugg.
Vi tänkte se på magnus ekelund plus några till med norrbotten big band. Lovisa till vänster och jag hade london-blusen dagen till ära.
<3
Sen åt vi italiensk mat på asiatisk restaurang. Här är även Arvid i randigt.
Vi hoppade på sista bussen hem till hemstäderna och det var min födelsedag det!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh så fint! Svar: Jo, det är fint, min mamma tror att jag är hög, jag tror hon börjar bli paranoid, för jag är verkligen inte det, men annars flyter allt hihi :) puss

2012-02-08 @ 22:09:19
URL: http://barfotabarnet.wordpress.com
Postat av: Annette

Det lät (satt här i säkert tio minuter och sökte efter ett ord som skulle vara kompatibelt, sen satt jag i några minuter till och försökte böja 'kompatibel'. Det är ett fränt ord) perfekt. Underbart, jag-är-så-avundsjuk. Estet är nog dröm.

Jag ska gå natur iallafall.

2012-02-08 @ 22:52:02
URL: http://orda.blogg.se/
Postat av: Agnes

Hurra för dig! Vilken lyckad födeledag du verkade få. Är ganska avundsjuk på skivan, Nu är vi lika gamla! kram

2012-02-17 @ 17:21:38
URL: http://agnesmatilda.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0