en måndag genom telefonen.

Måndagar brukar ju vara väldigt tråkiga men den här var trevlig, här kommer den.
Hade sovmorgon, såg andra avsnittet av skins och där är jag.
Världen var vit och grå som vanligt och i skolan hängde jag med svartklädda polare.
Läste. Här är mitt bokmärke. Slutade tidigt och for till kulturens hus.
För fyra timmars rep, inräknat en sväng till radion. Sedan middag (<3) med sångtjejerna (räknar in filip, vänj dig).

Fortsatte sen till Friends för ett sista möte med moderatorerna och efter det hände ointressanta saker.
Första måndagen det.

Kommentarer
Postat av: Annette

Sv: Ja. Egentligen känner jag mig lite mer aggresiv än vad jag skrev, eftersom att det finns människor i min närhet, som jag tycker om, som uttrycker sig så ibland.

Men jag blir så så så så arg.

2012-02-16 @ 14:00:53
URL: http://orda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0