jag har köpt varje nummer sen nittiosex men det som fortfarande gäller är vacker och lycklig och just nu kjol med särskilda veck.

Hej hej. Det här tänkte egentligen bli ett hej-nu-går-jag-till-skolan-tjingeling-inlägg men nu är klockan halv fem och så kan vi ju inte ha det. I alla fall, jag älskar min nya världskarta - födelsedagspresent från ikea.
En annan födelsedagspresent är detta fantastiska halsband mormor hittade i sitt smyckeskrin och skickade till mig. Absoluta favoriten för tillfället (både mormor och halsbandet)
När jag ändå är igång med accessoarer visar jag också den mörklila klockan med styvmorsvioler från urban outfitters.
Annars är jag glad för det blir kanske minus 30 i mars, lyssnat på Säkert hela dagen och i skolan serverades utmärkta vegetariska biffar.
Ja, tjingeling då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0