ibland är en lögn det finaste man har.

Jag har bestämt mig för att ha en facebook-fri vecka. Senaste tiden då jag inte mått så bra blir alltid facebook en utväg på något sätt. Jag klickar mig in på sidan utan anledning och mår bara ännu sämre av det, anledningen vet jag inte riktigt varför men det har säkert med bekräftelse eller nåt att göra.
Idag har jag bara haft världens bästa morgon (p3 forever) och nu ska jag träna och köpa nödvändiga saker.
Dagens: tröja från maison scotch, jeans från topshop.

Kommentarer
Postat av: krille

hahahaha, åh vilken grymt fin kommentar!

speciellt det där sista!



PS. vi bestämde oss för att göra slut i mitten av oktober, så jag hoppas att du inte tycker att det blev pinsamt nu! haha

2012-01-09 @ 14:37:30
URL: http://ellirk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0