januari och februari.

Januari
jag köpte finaste vårkappan.
och trotsade kylan med den på.
såg på p3guld med polare och röstade själva.
och åkte på tillsammansturné i norrbotten.
Februari

fortsatte den tvåveckor långa turnén med slamsiga musiker.
mina bästa personer ordnade överraskningsfest + gleemaraton för mig.
åkte till hägnan med mamma.
hängde mest med fotbollsflickor, gjorde det i januari också.
firade alla hjärtans dag, min födelsedag och ett år på bloggen.
och jag hade min första riktiga crush på mike chang.

Som sammanfattande av dessa månader var jag väldigt less på snön och längtade efter vår.
Annars var jag mest glad men fick post production depression efter turnén.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0