mars och april.

Mars
åkte till umeå med tilde och stina, det var kanske bästa dagen på hela våren.
lagade pasta carbonara med dem och saga också.
lyssnade på maia hirasawa supermycket och längtade efter vår.
gick på minus 30 och såg på säkert och håkan, bäst.
köpte gräddrosa converse.
min mamma fyllde år.
såg snövit på norrbottensteatern, dramatiskt.
och älskade mina nya kläder från rut m.fl.
April

åkte till london med linnéa! plus en mamma och mormor.
gick på madame tussauds.
och åt stört god mat hela hela tiden.
hemma var det swap så jag hade på mig ganska mycket secondhand.

var med i "tillsammans är vi olika" med bland annat filip.

åt helglunch på helgerna, logiskt.

och cyklade till svartöberget en kväll med mina tre favortiter

Dessa månader var jag väldigt mycket med tilde och stina och det var jättebra tror jag, för alla tre. Älskar er på riktigt, verkligen på riktigt.
Annars sjöng jag väldigt mycket. Både sångjobb och frivilligt i kyrkan medan jag spelade piano.

Kommentarer
Postat av: stina

jag älskar dig med lilly <3 på riktigt

2012-01-06 @ 22:52:13
URL: http://stinabloggar.blogg.se/
Postat av: Filip

Tillsammans är vi olika var ju hur roligt som helst!

Självklart att vi måste göra om äventyrsdagen, hahaha :D

2012-01-07 @ 13:19:10
URL: http://filiplu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0