november och december.

November
födelsedagsfikade hos tilde.
åt världens godaste brunch.
tog tåget till göteborg.
bodde hos min syster, var på kalas och på topshop mest.
såg på walk the line i min ensamhet för hundrade gången, så himla bra.
gick på bio ovanligt mycket.
mådde riktigt dåligt.
och försökte ta tag i saken. dock kom massa onödigt i vägen så det gick sådär.
December

julhängde med fina.
fick mina efterlängtade skor <3
var en överlycklig julängel fast allt egentligen rasade.
hängde en hel helg med emma.
lyssnade sönder en annan emma.
firade julafton med favvosyrran plus familj.
och firade nyår på världens bästa läger med ett grymt gäng. 

Dessa månader var på ett sätt årets sämsta, mina tankar kollapsade totalt. På ett annat sätt fick jag mycket bättre kontakt med vissa människor och det var ju himla bra. Dessutom gav verkligen livskraft lite kraft till livet, skönt. 
Det var 2011 det. Som helhet bästa året hittils, verkligen verkligen verkligen.

Kommentarer
Postat av: matilda

så himla fint inlägg!!!

2012-01-17 @ 22:04:31
URL: http://somsnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0