september och oktober.

September

josefine hade party.
jag var beronde av retrocamera.
var på miniläger med några bra.
såg på glee och var fullkomligt förälskad i det.
var på kulturnatten då magnus ekelund och stålet spelade.
bästa av deras konserter jag varit på i alla fall.
jag skrev listor.
och fikade med agnes och emma.
Oktober

jag lagade oxfilépasta hos saga.
var på filmkaraktärmaskerad hos malin.
jag upptäckte burberry acoustic, bästa någonsin.
åkte på minitrip till umeå.
och sjöng konstant i några dagar med allsköns orkester.
skrev torsdagsbekännelser. läs här.
hängde mycket i kyrkan.
och var på tildes maskerad, här är hon en assnygg skogsnymf.

Höst höst höst. Jag hade ganska mycket jobb, både i skolan och på fritiden.
Tur att mina polare fyller år hela höstarna så man kan gå på roliga tillställningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0