torsdagslista.


I sommar ska jag åka till en liten by i sydfrankrike, jobba, hänga i göteborg och träffa nytt folk.

Jag längtar till sommaren! haha. men annars är det väl minitrippen till storasystern i vår, hångel och 18årsdagen som kommer någon gång.

Jag skulle vilja resa asmycket med mina polare! helst berlin, london och frankrike.

Bästa maten är sushi för det var så länge sen. eller grillade majskolvar, mmm.

Jag läser romeo och julia på litteraturhistorian. annars är det norwegian wood.

Jag trillar för långa snygga killar. de ska visa mycket hals och vara snälla utan att vara lama.

Jag är beroende av johnny depp (får aldrig nog) snygga kläder och göteborg.

Bästa band/artist är just nu Icona Pop, sommarparty alltså.

Jag ångestar över skolan och träning.

Jag önskar att jag gick på gymnasiet och var lite modigare.

Mitt bästa ämne i skolan på riktigt min skola suger, men för att låta lite mer positiv säger jag nog bild.

Jag tittar helst på filmer med johnny depp i huvudrollen. fast franskt sextiotal är också svårslaget.

I helgen blir det party med polare, blåskonsert med mamma, p3guldtittande och träning.

Kvällar tillbringar jag helst med kompisar. utan att låta töntig så säger jag det, för det är verkligen så.

Jag skulle behöva lov, värme och min systeryster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0