hej jag har en fråga till er.

Jo.
Ni som bloggar på blogg.se vet ju att de har möblerat om hela sidan, så nu kan man alltså svara på kommentarer direkt på sidan. Frågan är, vill ni fortfarande att jag svarar på era kommentarer på er blogg  (om ni har någon) eller vill ni få ett svar via blogg.se (alltså att svaret kommer under "Svar till mig" på blogg.se?) Vet inte om denna funktion fungerar till andra bloggsidor eller inte. Nu kanske det blev lite komplicerat men skriv typ "På bloggen" eller "Via blogg.se" i kommentarfältet så vet jag.

By the way så är jag fortfarande sjuk men glad i göteborg med sommarfräknar och massa böcker att läsa.
Puss.

Kommentarer
Postat av: tilde

via blogg.se

Svar: å tack snälla du, tur att någon svarar. längtar efter dig btw
Linnea

2012-07-06 @ 07:32:57
URL: http://unicornia.blogg.se
Postat av: Alva

via blogg.se

Svar: å tack så bra då vet jag.
Linnea

2012-07-07 @ 16:22:46
URL: http://witnesstheempresses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0