juni genom instagram.

Jag sörjer fortfarande att jag inte kan använda bästa appen i världen men bilderna finns ju kvar så vi kan ta en titt på några som togs i juni.
Före detta klasskompisar på födelsedagsfika hos stina och ultimata sommarlunchen.
 
Skolavslutningskväll (eller morgon) med fina och hängde på svartöstadagen med saga.
Jag var glad en dag och en annan åt jag glass med agnes.
Fikade med bra personer en regnig söndag och hade söndagsfrukost på en måndag.
Jag och emma var snygga och min nya almanacka som jag tycker om så mycket!

Kommentarer
Postat av: Bagge

Åh du är på så många och så fashionabla äventyr! (som vanligt) skanar dig och jag har likadana skor som du har (aliceskorna) fast i annan färg ses i augusti - there's no other option! puss

Svar: puss puss puss ja det måste vi!!
Linnea

2012-07-12 @ 17:04:13
URL: http://www.agneshassler.se
Postat av: elina

alltså åååååh vilken fin almanacka!!!

Svar: å tack så mycket! vad glad jag blir!
Linnea

2012-07-12 @ 20:08:08
URL: http://elinamarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0