kom vi flyttar tilda, ingen saknar oss ändå. nej, bara åka inte reflektera. nej, bara åka inte reflektera.

Jag är hemma från fjällen och putar ovanligt mycket med läpparna på sista bilden. 
I morgon ska jag träffa Saga och det blir sådär bra det bara blir med henne ni vet.
På måndag börjar planeringen inför musikkolloveckan jag ska vara ledare på, så pepp!
Jag är inte kär för tillfället (är alltid kär, svinjobbigt) och jag bara njuter av det.
Vill göra något storslaget, typ klippa lugg. Funderar starkt på något åt Veronica Maggio-hållet.
Lalehs gamla texter är de allra bästa. Tips, tips och tips.
Längtar efter rutiner. Som att gå upp samma tid varje morgon och äta gröt gjord på müssli.
Dagens smink är lika med inget alls och klänningen köptes förra sommaren på Fröken Söt.

Kommentarer
Postat av: filip

Herre min skapare vad jag önskar att jag kunde skriva blogg som du!

Svar: alltså å filip tack tack tack men jag tror du pratar lite strunt. "puss och gull" var det roligaste jag läst på jag vet inte hur länge! skrattade konstant i två minuter.
Linnea

2012-07-22 @ 17:23:46
URL: http://filiplu.blogg.se
Postat av: Agge-baggen

du är helt fantastiskt bra. på typ allt och däribland att skriva och formulera dig på din blogg och ta fina bilder och vara stört vacker på bilderna ovan också. knäppt!

2012-08-04 @ 01:47:42
URL: http://agneshassler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0